4:e

Idag är det.... få se... Hm... Ja.... 4 dagar kvar till jag fyller 18! :D Sweet ;)
Skola och jag måste ta bussen på morgonen, den som går tio i 7, tyck synd om mig :) Men pappa skjutsar mig till den för tänker inte börja morgonen med en promenad på 2,5 km. Fast skulle nästan aldrig få för mig att ta den promenaden, inte bara inte på morgonen haha ;) Måste då va i skolan för en muntlig grej, sen känns resten av dagen ganska meningslös faktiskt haha ;) Jag tänker nog ta halvt 3 tåget hem så jag kan åka fina bussen hela vägen hem :) Vore ganska trevligt, annars måste jag ta fula bussen och bli hämtad.... :P Får se hur dagen blir, hoppas ni får en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0