3 timmar

OMG om tre timmar kommer folk och jag måste duscha, fixa mig, fixa iordning och sådant, känner mig lite stressad, men jag borde ju faktiskt hinna haha ;)
Har sovit som en stock inatt, var helt utmattad, somnade innan halv elva i soffan xD Jag tror att det är tallpollen som gör det hela lite värre faktiskt, synd. Jag vill inte vara allergisk nu när jag är gravid. För jag vill inte stoppa i mig en massa piller även om det nu skulle stå att det inte skadar barnet så vill jag inte. Dock kanske jag måste börja kolla upp vilka allergipiller som inte gör det och sen fråga min barnmorska om dem för jag kan inte gå runt och må som jag gör. Känner mig konstant sjuk.... Inte kul!
Hoppas alla får en bra dag, själv ska jag äta 6 sorters olika kakor, alltså mjuka kakor, smarrigt värre ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0