Haha höll på att missa bussen bara för ...

Haha höll på att missa bussen bara för att jag stod o tänkte på annat xD så kan det gå. Det roligaste var att jag stöd vid busshållsplatsen xD men vilken tur att jag märkte i sista sekund att det hade stannat en grön stor buss precis framför mig :p ibland blir det så. nu tänker jag vara lite seriös här, det var ju val igår. Hela 6 % i lilla kommunen Gnesta är nu sverigedemokrater. Känns inte riktigt bra, hur gick det till? Så alliansen har makten i Gnesta men inte majoritet, utan troligtvis har sverigedemokraterna utslagsroll, fan inte bra. Det är läskigt faktiskt! Jag blir mörkrädd. Sen har jag för mig att igår kväll hade sverigedemokraterna 5,9 % i riksdagen, illa. Vänstern har 5,5 % o då kan man ju ställa sig frågan vad känns värst att vara, vänsterpartist eller nynazist? Det är vidrigt!


Kommentarer
Postat av: MrOskar

Det är sjukt! Det är liksom folk man kan känna :S

2010-09-20 @ 17:36:05
URL: http://mroskarofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0