En ny dag gryr, det är dags att vakna upp...

En ny dag gryr, det är dags att vakna upp ur drömmen. Fast ett litet tag till tänker jag stanna kvar. Bara drömma mig bort och se det liv som jag verkligen inte lever. En dag kan det bli verklighet, snart. Jag tror att jag skulle bli lycklig, men egentligen kan jag inte veta, jag har ingen aning. Men jag föreställer mig lycklig, jag blir glad när jag tänker på det. Värmen i bröstet sprider sig i hela kroppen när jag tänker på det. En liten känsla, för en så liten sak, som kan bli så stor. Nu tänker jag vakna upp ur min dröm och sitta se lektionerna i skolan och återgå till min dröm när jag sedan kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0