Bra helg + gårdag

I söndags träffade jag Mimmi <3 Jag har inte träffat henne sen i maj så det var helt sjukt kul! Har saknat henne så grymt mycket! Tyvärr togs inga bilder av mig o madicken skulle lägga upp bilder på sin blogg, men har hon gjort det? Nej. Men vatusan. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, känns som om alla ord är fjuttiga och inte räcker till. Det var så otroligt roligt att träffa henne igen och när jag träffade henne märkte jag på riktigt hur tomt det är utan henne. Det är konstigt egentligen, att man inte riktigt märker hur det är när någon är borta förrän man träffar personen igen, så är det i alla fall för mig. Mimmi är i alla fall bäst<3 Och jag längtar till jul så jag kan träffa henne igen!

Gårdagen var bra, pluggade matte först, sen läste jag lite bok och sådär. Efter det träffade jag Ebba, Annika, Eve och Sassa. Gårdagens citat "Fem våta brudar i en bastu" Det uppkom för att vi satt och basta och var så varma så att svetten rann om oss, till och med om benen rann det xD Det var helt sjukt trevligt att sitta i bastun och bara snacka skit. Sov sedan hos Annika, eller hos hennes mormor, men där sov ju Annika med ;)

Idag har jag varit duktig och mailat in min vänsterpartigrej till Sara, så nu får hon inte klaga längre. Funderar nu på att läsa lite svenska, eftersom att vi har prov direkt efter lovet. Alltså på måndag, och jag har missat en del så måste låsa om tristan och isolde och sådant ;) Fast ett ganska chill prov verkar det som. Nu har jag skrivit massor och ska därför sluta, haha ;)

Den som läser allt, var glad för att jag uppdaterar ibland i alla fall ;) Jag ska försöka uppdatera mera! Det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0