Nice (:

Shit va inte hemma igår så blev lite överraskad att jag vann hos Conler men det var nice för jag fick massa glada kommentarer om mitt hår ;) jag blev glad ^^
En kommentar var

"tror folk att du är en kille nu?
inget illa menat, det var gölligt :D"

Den gjorde mig faktiskt lite extra glad och den tänker jag svara på^^
Haha nej det tror de inte, ser inte så manlig ut i ansiktet och jag har bröst, så nej. Ingen har frågat om jag är kille men jag tycker att det skulle vara roligt om någon gjorde det. Tänk om värsta snygga bruden började ragga på mig för att hon trodde jag är kille, då vet jag ju att jag alltid kan byta kön och så är mitt liv bra ;)
Nej men, ingen har frågat, men skulle vara kul ;)

har sovit över på bob, eller så mkt sova blev det inte jag har nu inte sovit på 30,5 timmar, och jag känner mig pigg haha ;) Antagligen lär jag bli trött sen men det får jag ta då haha xD
Har haft det så hilma trevligt, jag trivs verkligen med de människorna och det är så bra! Jag känner mig bra och uppskattad där. <3 Tack för en helt fantastisk övernattning, jag kommer att leva på minnet av den teknikfria tiden under bob övernattningen, det var riktigt nice ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Det blir du :) Övernattningen var riktigt najs :D

2010-06-24 @ 18:19:31
URL: http://mroskarofsweden.blogg.se/
Postat av: MrOskar

Glad? xD Nej jag menade att du blir uppskattad :)

2010-06-24 @ 19:39:18
URL: http://mroskarofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0