målmedveten

Känner mig mer målmedveten nu än förr. Jag vet vad jag vill, men jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli så. Jag tänker, jag vill och det ska ske, jag vet bara inte hur!.

Haft en bra helg, men nu är jag helt slut. Antagligen för att vi badade i köttsjön idag med, det är typ den mest allergiframkallande sjö som jag badar i. Haha, tur att det bara har blivit en gång detta år xD Sen efter köttsjön på listan som mest allergiframkallande sjö kommer klämmingen haha ;) helt skumt, men jaja.

trött nu! ska äta något sedan duscha, sedan kanske åk ao bada. Just det ja, jag måste fixa mina naglar oxå. De har äntligen börjat bli långa så måste ta hand om dem haha ;) fast jag befarar att de tänker gå av snart :(

men någonstans finns en saknad som jag inte kan sätta ord på. Jag vet inte hur det kommer sig att den överhuvudtaget finns där, men det gör den. En saknad och en längtan. Det känns fel, men samtidigt känns det så bra, så rätt. Jag vet inte hur det blev så, men nu är det så. Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0