Svar

jag tänkte ge lite svar på lite om det jag skrev om till Blondinbella, det är ingen häxjakt, och alla reagerar alltid olika på allt de läser, somliga tycker att hon är jättebra, vissa är likgiltiga och andra tycker att hon är jättedålig.
Så är det ju bara, och jag sa som jag tyckte, jag tycker att för att jag ska kunna köpa det hon har skrivit så måste hon visa bättre för mig att hon lever som hon lär. Hon hör ändå in i det så kallade idealet som finns, komplex över acne, hon la upp en blid när hon var osminkad och precis hade vaknat, var va acnen? ja inte på bilden iaf. Alltså jag har mer finnar än hon, och jag har inge problem med det, jag ar faktsikt ganska nöjd över mig själv. Och då passar jag nog inte in någonstans i det så kallade idealet. rakat hår på ena sidan av huvudet, typ mitt emellan långt och kort på andra, finnar, är mullig och har stora fötter. den som tror att jag bara skriver att jag har stora fötter så är det ju så att jag har st 42-42, det är inget jag kan göra åt, jag lever med det, men det är svårt att hitta snygga klackskor och stövlar, så på mina fötter finns det oftast gympaskor, bryr jag mig? Nej.

Jag passar inte in i idealen idag, det gör hon, och jag blir då arg på att hon försöker få folk att inte ha såna komplex över hur de ser ut. Jag blir arg av det, andra tycker att det är bra, alltså visst hon rår inte för hur hon ser ut till grunden, det var inte hon som bestämde. Men vafan, jag blir arg i alla fall och så är det. Visst alla hittar nog fel på sig sjävla, även hon. Men å andra sidan det är så det är, vem har inte något de inte gillar med sig själv? jag skulle vilja träffa den personen! och då räknas inte plstikopererade in i min bild, för de var så missnöjda och ska passa in i idealet så de va tvugna att operera sig. Sen får folk kalla mig orättvis eller att jag driver en häxjakt eller så, men min åsikt är min åsikt. Och alla får tycka olika. så är det bara.




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

VILL DET VETA DET SENASTE SKVALLRET I BLOGGVÄRLDEN? DÅ ÄR CEEKAY DET RÅTTA STÄLLET FÖR DIG.

2010-01-04 @ 23:45:40
URL: http://ceekaygossip.blogg.se/
Postat av: sandra

hejhej :D

vad gör du ?

2010-01-05 @ 00:42:31
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0