Nervös

Fick svar av rektorn idag, och jag ska ha möte med honom imorgon.
Detta gjorde mig väldigt nervös måste jag säga, shit.
Men ja det var ju jag som ville prata med honom så nu får jag allt göra det med :P

Fast ja, jag kommer typ att dö känns det som, men vafan vill man få någon ändrig får man ta tag i problemet själv. xD

Imorgon är det även första dagen i skolan, vilket är både najs och icke najs :P

Har idag börjat skriva ihop en novell xD vet dock inte hur bra den kommer att bli så jag kommer att avgöra när den är klar om jag lägger upp den på bloggen :P

Va på bup idag, och jag blev arg på min kurator för första gången o jag har varit där varannan vecka i snart ett år. Men det han sa va sant, men jag ville inte ta till mig det, för så är det väl inte? Hur skulle det kunna vara så? Det får inte vara så, du har inte vetat, det är den bild jag vill ha och det är den bild jag tänker fortsätta ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0