Suck.

Jag säker bara suck, försöker göra min uppgift, det går sådär, har gjort nästan halva G delen, det är ju lite dåligt gjort. Men vafan det är lite svårt att låta bli o roa sig istället för att göra uppgiften när man måste sitta på internet. Jag måste skaffa min lite karaktär ;)

Jag lacka på min lärare idag, hon är knäpp. Jag var på vårdcentarlen i tisdags och kunde då inte samtidigt vara i skolan och skriva prov(omöjligt?) så nu får jag läsa en ny bok, nytt prov med helt andra frågor som jag bara kan få g på. Jag känner mig lite frustrerad nu, får man göra så? Det hade väl varit okej om det var andra frågor på samma bok, då är det ju klart att jag bara kan få G. Men om jag nu ska läsa en ny bok, o inte bara jag ska läsa den utan ganska många fler, ska vi då bara få g på de frågorna då? Det blir ju en helt ny uppgift? eller? Nån som vet?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0