Längtar bort ♥

Jag känner verkligen att jag vill bort, bara ett tag men endå bort. Jag behöver verkligen det, inte bara gå runt i samma vardag och göra cirkeln jag går i djupade och djupare, jag vill i alla fall göra en ny cirkel, men då måste jag få ny inspiration, inse att jag klara ny situationer. Inte i min vardag utan någon annanstans. Jag vet inte hur det ska gå till, men jag vill lämna dessa fyra väggar ett tag, bara få vara borta. Inte länge, kanske en vecka eller två, ja två veckor skulle nog vara bra. Men det går inte, jag måste ju leva i verkligheten, och den kan jag inte bara ta en paus ifrån. För jag har inte tid med det, jag måste leva i den verklighet, den vardag som bara drivs fram av stress.

Jag borde plugga, jag vill inte men jag borde. Det är för att jag har absolut ingen lust med att göra omprov. Så ja, snart ska jag plugga.


Kommentarer
Postat av: Palle

Samma här...

2010-02-17 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0