tro?

jag vet inte vad jag ska tro? Fast, jag kommer aldrig att lita på dig igen. Alla säger att man aldrig ska säga aldrig, men jag känner mig ganska säker på det. Du har sabbat allt för många gånger, det finns inget kvar att lita på. Du har sårat mig för många gånger för att jag ska lita på dig. Jag tror inte på dig den här gången heller, men har mer än gärna fel denna gång. Ibland kan jag ta att jag har fel, och vissa gånger blir jag till och med glad över det, jag hade kunnat bli glad i somras, jag trodde verkligen på en förbättring. Du visade att jag hade rätt, att allt var som förut, hur blir det nu? Jag vill inte bara vänta....

Kommentarer
Postat av: linneaa

jag håller med dig verkligen. jag vet hur det känns, väntan. Och önskan efter att ens värsta tankar inte ska vara sanna. Jag hoppas att du inte ska behöva tvivla, att du verkligen kan tro den här gången och att det han/hon säger är sant. Jag vet självklart inte vad som hänt, men vill du prata, så vet du vart jag finns <3

2010-08-01 @ 22:21:56
URL: http://itsnotperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0