hur

Jag vet precis hur, verkligen. Problemet är att jag inte skulle kunna stå för det och skulle inte vilja beblanda mig med personen. Men det är den perfekta planen... Fast då kanske den inte var så perfekt, eller? Det beror på hur man ser det, eller hur jag vill ha det... Kanske, ska jag prata med dig? Kanske, ska jag fullfölja min idé? Vore dumt kan tyckas, eller? Hur mycket kan man vilja, hur lång tid kan det ta att få bort en helt galen idé? Undrar vad folk skulle säga, egentligen? men det skiter jag i, för jag vill. Så galet mycket vill jag... Men jag undrar hur? Varför kommer alltid dessa tankar tillbaka, varför kan jag inte bara sluta? Haha egentligen borde jag söka hjälp, proffetionell hjälp.... Men hur skulle det sluta? Okej så allvarligt är det kanske inte, nu överdrev jag lite. Fast bara lite faktiskt.... Tankarna snurrar, går runt och runt. Vissa tycker att det är galet, andra förstår precis, jag däremot hoppar mellan de två hela tiden. När ska jag få ro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0