Oj oj

(Tävling)
Haha oj vad jag har uppdaterat idag (:
men det är kul när det faktiskt är folk som kollar vad jag skriver :P

när jag kollade nyss hade jag 147 unika besökare, vilket är rekord (:
Så nu är jag allt glad,
tack vare denna männsika har jag fått så många besökare (:

Haha nu är jag väldigt ashungrig,

Vet ni, ikväll ska jag och mamma kolla på "så ska det låta"
vi är fan av det, familjeunderhållningsprogram, fast jag är mest det haha xD
Jag menar, När Robinson gick förr satt jag bänkad,
samma med Gladiatorerna och Fångarna på fortet. Sen nu är jag
grymt glad att Så ska det låta och Dobidoo turas om att sändas på tv, så
grymt bra! (: Kankse lite nördig men vem bryr sig, jag gillart ;)
Så kl 20:00 kommer jag att sitta framför tv:en under en filt med en Ben and Jerry i handen ;)
Vad ska du göra? (:


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: okej skönt att höra du! ;D

2010-04-09 @ 19:13:57
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Elin :)

hoppas hoppas :D <3

2010-04-09 @ 19:36:11
URL: http://lillastorasysterelin.blogg.se/
Postat av: Annika

Gillar oxå de programmen! Musikprogram är bäst...

2010-04-10 @ 10:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0