Hahah

Hur vet man? hur vet man när man ska släppa taget? Jag borde nog göra det, jag borde nog ha gjort det för länge sedan, men vet jag hur man gör? Jag tror inte det!


"Tårarna rinner stillsamt ner för hennes kinder. De lite kyliga vindarna fångar hennes hår och leker med det innan de far iväg bort. Hon sitter där på berget och tänker på den kvällen. Mötet hon aldrig någonsin kommer att glömma."

Känner mig vemodig och bortkommen, men jag gillar det! Känns bra faktiskt, fast lite underligt oxå så klart :P
Men vad ska man göra? hm, inte mycket vad jag vet ^^

Varför känns allt så förvirrat? Varför kan jag inte bara få något klartecken? eller är det de jag får hela tiden men väljer att se förbi dem för att inte se verkligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0