olustig känsla

Så opepp det bara går att bli! men samtidigt känns allt så bra :S
Vad är det för sjuk känsla egentligen? Palla det!

Tack Magnus och Ebba för att ni orkade lyssna på mina emoattacker idag!<3 det betyder verkligen jättemycket för mig! Jag började må lite bättre efter det iaf! så lite, som kan bli så mycket!<3

Så nu sitter jag här med en olustig känsla som jag önskar att jag inte har, det är jobbigt att gå runt o känna sig helt nere men samtidigt vara glad, jag vet inte hur jag ska hantera det! Jag hoppas att det vänder nu! att jag börjar må bättre igen! Fast problemet är att det kan man faktiskt aldrig veta.... Men jag hoppas och jag hoppas väldigt mycket!

Jobba imorgon och sen träna! kommere bli kul skulle jag tro! ^^ sen så äre kräftskiva hos farbror =D (Y) KUL!
Ska försöka tänka på det och vara glad!<3 det går nog! =D

Kommentarer
Postat av: ange

finns här om det är något!! du kan alltid prata med mig om du behöver!

förresten såg jag dina handleder idag... du får inte hålla på så, jag trodde du hade kommit över det! :( <3<3<3<3

2009-09-05 @ 18:17:13
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0