Oj oj oj!

Oj oj oj! dagens dag har varit allt annat än bra! Jag vet inte men jag orkar inte ens förklara! Men jag bröt iaf ihop i skolan och började gråta! Jag brukar aldrig gråta så så illa var det... Helvete... Det känns lite bättre nu, men det känns långt ifrån bra.... Jag pallar verkligen inte.... Allt känns så... Jag vet inte, jag vet inte vad det är som känns fel, vet bara att jag mår så jävla dåligt och att jag verkligen inte orkar göra någonting överhuvudtaget! men det är bra att jag har lovat folk att jag ska göra massor i helgen, då slipper jag tänka så mcyket. Har då inte tid att vara nere. Tränade inte hela träningen idag därför att mit psyke var inte bra och jag orkade verkligen inte försöka fortsätta träna.... Det blev lite bättre när jag var på BOB, få sitta och prata med Rebecka kändes bra, blev på bättre humör!

nu ska jag sova för är rikigt trött. God natt alla och jag hoppas att jag orkar upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0