Bio med Emma!

Igår var jag på bio med Emma<3 Vi såg "Allt för min syster" den var jättebra! Jag och Emma satt och grät oss igenom hela filmen! den var så sorglig och så vacker! Jag tycker synd om alla i filmen samtidigt som jag tyckte mamman och systern var dumma. Fast på slutet gillade jag systern jättemycket! När man fick reda på allt!  Att göra den hon gjorde för att göra som sin syster ville vet jag inte om jag skulle klara av. Det fick mig i alla fall att verkligen börja tänka på hur det egentligen är att ha en riktigt sjuk syster... Som blir sjukare och sjukare för varje dag som går. Det måste vara helt hemskt. Så nu känner jag medlidande med alla som faktiskt har någon som är nära som verkligen är sjuk! Jag insåg hur jobbigt det måste ta hand och leva med. Man måste verkligen må dåligt, känna sig hjälplös....

Jag har saknat Emma riktigt mycket och det var verkligen superkul att träffa henne<3! Vi måste ses snart igen, Jag älskar dig Emma!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0