fredag den 13:e

Okej nu känner jag mig mkt duktig för det är faktiskt så att jag har skrivit klart min engelska grej! yey=) me happy! =D och sen har jag kommit en bit på min loggbok på bilden, måste bara bestämma form på den så jag kan fortsätta göra den! jag känner mig riktigt duktig faktiskt!

Imorgon är det lördag! =D ÄNTLIGEN! säger jag bara! har längtat som fan!<3 men nu får jag allt träffa dig igen!<333 Känner mig nervös och jätteglad, jag menar du kommer hit för första gången! shiet :P Känner mig så patetisk när jag skriver om att jag är lycklig, men det är för att jag inte tror att jag får vara lycklig typ, men jag vet ju att jag får det! <3

idag är det ju även fredag den 13:e, det har varit en bra fredag så jag kan vara lugn, och sluta tänka att jag får otur då xD ^^

Kommentarer
Postat av: :) <3

Inte alls länge kvar nu! <333333

2009-11-13 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0