Sommar typ =D

Haha jocke har tydligen utnämt min blogg till emobloggen så måste väl bryta trenden xD

Idag har varit en riktigt lyckad dag =D iaf än så länge. Först i morse spelade jag, mamma o pappa spel. Helt underbart roligt<3 Sen åkte jag o mamma o hyrde film o handlade, jag köpte ben&jerry´s, så grymt gott^^ Sen kollade vi på film, jag och mamma och jag åt min ben&jerry´s^^ smaskens xD Efter det så var jag ute på en långpromenad med hunden ^^ Riktigt mysigt, vi gick i skogen o han fick springa lös, riktigt lydig sak. När jag va ute med hunden kände jag mig så fri, så glad att jag bor ute på landet. Att bara kunna gå ut i skogen med hunden och låta honom springa lös. Visst det finns många nackdelar med att bo på landet, men på sommaren ska man bo på landet så är det bara! =D Fåglarnas kvitter, den susande brisen i träden, så befriande helt enkelt<3
vädret ute nu är toppen och jag får en sommarkänsla i mig!<3

längtar till sommarlovet<3

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0