sjukling

okej, jag är sjuk idag, jag var sjuk igår me. Suck, jag som har praktik, så nu ska jag snart ringa och sjukanmäla mig, för snart så är det mkt lugnt på ekhangen. Palla va sjuk. men ja ja hoppas jag är frisk till på fredag, eller snarare, jag tänker va frisk till på fredag.

SAKNAR DIG!<33

pallar inte riktigt med mig själv, för jag går runt o tycker synd om mig själv av anledningar inte ens jag själv vet om varför. Och sen så kan jag verkligen inte släppa en sak, tänk va underbart det skulle vara! Vad glad jag skulle bli. Men vafan tänk vad allt skulle bli helt konstigt? Shit så det kan bli.

Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill
men jag våga inte

Kommentarer
Postat av: Robert

Saknar dig mycket <333

2009-12-02 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0