pluggis

Jaha det var mkt segt att gå upp i morse, men jag somnade hyfsat tidigt inatt vilket var skönt^^

Idag har jag verit duktig och pluggat haha:P jag har faktiskt börjat på min loggbok nu, så nu känner jag mig lite duktig iaf ^^ haha

Mamma kommer hem idag, hon slapp operation, men kommer att gå med gips i 8 till 10 veckor. Stackars henne. Inte kul alls skulle jag tro.

Jag känner mig duktig, jag tänker knappt på det alls, visst tankarna på det finns ju där men det är inte så att det är det ända jag kan tänka på. Nej, och det känns bra. Jag önskar bara att samma sak gällde dig, att du inte tänker på det. För ju mer man tänker på det desto värre blir det, så är det bara. <3


SAKNAR DIG<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0