nytt år, snart!

Nu är klockan tre, exakt, haha nu blev den 1 över. xD det är ca 8 timmar kvar, sen är det 2010! Det betyder att det bara är 365 dagar kvar till nåsta år xD

Nu har jag gått halva året på en linje jag trivs med och tänker gå klart! Det känns nice måste jag säga! riktigt mycket nice! o så är det typ bara ldrygt ett år kvar till jag får ta körkort! Niiice! fast 17, suck, vad spännande? Naej! inte riktigt. Men va fan nästa år ska bli toppen bra, för jag ska ta vara på livet, för man vet aldrig vad som händer.

Riktigt förvirrad är jag nu och du kommer inte att svara, du kommer aldrig att förklara. Det är något jag får leva med. Jag kommer aldrig att acceeptera det, men jag kommer att kunna leva med det. Förvirring, förvirring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0