hm?

Jag försöker skriva något vettigt och lite bra sådär, men jag känner att jag bara klagar hela tiden. Har iaf städat idag, inte fullt så kul, har rensat ur min garderob och i min bokhylla, så nu är det färre saker och kläder i mitt rum^^ yey det känns skönt. Nu ska jag duscha

sömbrist, trött och depp?
-Ja hej det är jag.


Jag är typ sjuk idag ja, fast egentligen är jag nog bara trött. Fast mitt i allt detta så vill jag träffa folk!<3 jag vill åka till BOB o sitta o prata. Fast frågan är om jag får det? hm, skulle inte tro det egentligen. Men visst något ska jag nog kunna säga som gör att jag får gå!

Hur mycket kan man egentligen fundera på något? Hur mkt kan man egetligen hoppas på något som man ändå vet ligger mycket längre fram i tiden. SUCK!

Släpp det bara, det kommer inte att bli verklighet nu
- men kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0