Hugo

Han är en ganska trött bebis han, men vet ni vad? Han har nu 4:a tänder. Gossen börjar bli stor han! Det var väl egentligen vad jag hade att skriva om Hugo just idag. Eller kan skriva lite mer. Han börjar bli bättre på natten, vaknade endast när han skulle äta inatt inte en massa gånger för att han inte hade nappen i munnen. När han blir frisk så ska jag få honom att inte heller äta på natten. Men jag tror nog att det tar en vecka till eller så :) Sen måste jag få pappa att åka till jarbells med mig idag oxå för mammas paket har visst kommit ;) Trevligt trevligt. Känner mig lite hungrig, kanske ska man ta och äta lite ;)
saknar min plutt! <3

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Kan han bita farmor i fingret så mycket bättre! Oj, han är bra vår skrutt! ♥

2012-01-17 @ 18:11:42
Postat av: MrOskarOfSweden@soclog

Älskar dig så mycket <3

2012-01-17 @ 18:53:56
URL: http://MrOskarOfSweden.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0