Dag 1 - Om mig själv

Ronja är jag, född 93. Allt jag hade skrivit försvann, så måste börja om. Jag älskar min son över allt annat och min underbara pojkvän kommer inte långt efter. Jag är för närvarande mammaledig men annars så går jag omvårdnadsprogrammet och har sista året kvar. Känns lite konstigt att ta studenten 2 år efter dem jag började gå i skolan med, nu undrar ni säker vad jag pratar om. Jo, jag började första klass när jag var 6 år, alltså jag har alltid gått med 92:orna. Sedan när jag valde gymnasium så vade jag media, big NO NO, alltså inget för mig. Valde omvårdnad året efter och kom in. Alltså började jag 1:an på nytt och trivdes massor. Sen gick jag och blev gravid, och nu kommer jag ta stundenten med 94:orna. Så kan det ju faktiskt gå ibland.. Jag är en person som älskar att skriva, dock får jag min bästa inspiration när jag inte mår som bäst. När jag träffarr nya människor så blir jag ganska reserverad och tillbakadragen, det är dock något som jag försöker jobba bort varje dag, och det går faktiskt ganska bra. Sen är jag även envis, dock ska ni vara glada att jag inte är lika envis som när jag var liten, då om jag hade varit det idag hade inte en männsika kunnat umgås med mig ;) För övrigt är jag nog en ganska glad och trevlig person, lite försiktig men jag känner att det kan jag leva med. Det behöver ju faktiskt inte vara något dåligt. Jag är och har alltid varit en hemmasittare, alltså jag sitter mycket hellre hemma en fredagskväll och tittar på något bra på tv tillsammans med familjen än drar ut och festar eller något. Hemmamys for the win <3

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Bästa beskrivningen på min älskling <3

2012-01-17 @ 12:29:43
URL: http://MrOskarofsweden.soclog.se
Postat av: Anna-Carin

Dessutom är du en väldigt bra mamma!

2012-01-17 @ 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0