Välkommen

Välkommen IG! Kl kvart i 3 har jag skrivit klart mitt prov på svenskspråkhistoria. Och helt ärligt har jag inte pluggat. Jag tycker svenska är grymt roligt och jag vill ha mvg. Men jag kan inte ta mig för att plugga för jag är så oerhört skoltrött. Får jag G på detta prov blir jag chockad, och helt ärligt skulle ett IG sitta fint för då kan jag ju göra omprov och kan då visa vad jag kan. Fast å andra sidan är ig jobbigt. Så ja får jag G blir jag glad. Ha det bra. Just det idag blir det inget BOB för min del, jag är så grymt trött och ska hem och vila

Kommentarer
Postat av: Fucking awesome - en gravid blogg

Hejsan!



Jag bara undrar vad du tycker om min blogg. Ta hand om dig.

2011-02-23 @ 12:12:48
URL: http://citymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0