Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha varit med mamma och syster och handlat.
Det tog ganska lång tid o handla o nu är jag ganska väldigt hungrig
så jag hoppas att maten går fort att göra :P

Gick igenom lite kommentarer jag fått och fick tipset om en blogg,
den är riktigt bra faktiskt, så nu blev jag glad över att kunna läsa en till blogg.
för er som är nyfikna på den bloggen klicka här
Och tack Anneli som tipsade mig =)

Nu ska jag vänta på att det blir mat och sen så blire let´s dance=)

Lite nyfiken kollar ni på Let´s dance, och vilka tycker ni ska gå till final?
Jag hoppas på Claudia och Mattias, jag vill att Willy ska åka ut.

KRAAM

HUGO<3


Kommentarer
Postat av: bögjävel

tack :D

2010-03-19 @ 20:53:58
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0