svar på frågestund

fråga 1 från Lisa
"Hej!
Jag läser Madickens blogg och jag har ju då hört att du är gravid :) (GRATTIS! :D)
Min fråga till dig är: hur märkte du att du va gravid och när började det kännas att du var det?"

Jag testade mig och då fick jag ett fett plustecken ;) Men jag kände på mig det redan innnan för typ bara en vecka efter befruktningen så var jag ashungrig, jag kunde verkligen inte sluta äta! Och sen ömmade mina bröst som tusan, de ömmar när jag ska ha mens, men detta gjorde faktiskt ont ;)

fråga 2 från Emelie
"Grattis till barnet! och vet du vilket kön det är än ? :) Riktigt kul att du är gravid!! Jättebra blogg förresten."

Nej jag vet inte vilket kön det är, har inte gjort mitt ultraljud än ;)

fråga 3 från Sofia
"Grattis måste jag ju börja med att säga! Har du fått reda på när du ska få ditt barn? Och vill du kolla upp vilket kön det blir? :)"

Alltså det är beräknat till den 6 juni men eftersom att jag inte gjort mitt ultraljud än så kan datumet ändras ;) Nej jag vill inte veta vad det blir för kön faktiskt, känns bättre att inte veta

fråga 4, 5 och 6 från Jenny
"Heejsan!
Grattis och lycka till med gravidiviteten och allt där med :D
Men kan man få en bild på din mage?
Tycker gravida magar är underbart vackra!:)
Kram"

Jag har en magbild, men är inte helt säker på att jag vill lägga upp någon än för helt ärligt så har jag inte så stor mage. Men kanske om någon vecka, eller så lägger jag upp den snart ;)

"Hur är de och vara gravid hur känns de innuti dej?
Har barnet börjat sparka eller något?"

Jag känner inte så mycket, har känt livmodern växa lite, någon dag eller så på 16 veckor. och ja barnet sparkar och så men jag kan inte känna något än, det mest normala är att man känner något först i vecka 20 :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter spännande! :D

2010-12-23 @ 21:18:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0