Eller?

Jag vet varken ut eller in, jag vet varken vad som är rätt eller fel. Jag vet just ingenting men jag klarar mig ganksa bra i alla fall.

Jag vet iaf att Peter Pan kommer att fortsätta att bara vara min vän, jag vet att jag inte riktigt vet hur jag vill ha det med D. Och jag vet att jag är glad över att ha kontakt med Palle igen^^
Det var iaf några saker som jag faktsikt vet.

Jag har insett att jag verkligen vill bli vuxen, jag vill ha gått ut gymnasiet och tagit mitt körkort o flyttat hemifrån o ha en lägenhet, och just det ha ett jobb. Då börjar livet på riktigt. Men samtidigt är jag rädd för att bli vuxen för då måste jag klara av allting själv, och kan jag det?

Sen har jag en hemlighet som bara några vet... Jag tänker iaf inte avslöja den än...
Jag vill, jag längar så att det gör ont, men är jag verkligen redo? Skulle jag klara av det? Helt ärligt tror jag det, Jag tror att det skulle gå bra. Men man kan ju aldrig vara säker<3

Kommentarer
Postat av: Madicken

Kloka tankar =)<3

2009-10-28 @ 23:14:37
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: hmm

jasså ni kommer bara vara vänner, det låter ju vettigt

2009-11-01 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0