"trevligt"

Praktiken idag var väl som vanligt, det var kul med andra ord :P

sen efter apu:n så gick jag o sa hej till Rebecka och det var "trevligt" som hon sa :P
haha nej men det kändes bra att bara få sitta och prata me henne, behövde det tror jag^^
hoppas bara inte hon tyckte jag var jobbig egentligen och bara sa att det va "trevligt".

Jag vet inte riktigt varför men jag känner att jag behöver prata, fast jag vill inte prata med min kurator på BUP och egentligen vet jag inte riktigt vad jag vill prata om heller. Så vad spelar det för roll? Men men så kan det vara. Känns som om jag kommer in i en neråt period nu, jobbigt värre, det är då sånt som jag inte vill ska hända ganska lätt händer, ajdå. :(

så därför tänker jag skriva om någe kul :P idag får man studiebidrag^^ nice! (A) sen så äre sista november idag, så imorgon äre första december, då får jag öppna första luckan i min chokladkalender ;P haha xD o sen så äre en dag närmare att jag får träffa robert oxå!<3333

Du kommer aldrig att förstå...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Varför citationstecken? Det VAR trevligt. Eller nice eller uppskattat. Det kändes bra att du ville komma och snacka skit en stund, du får gärna komma igen. Tyvärr är jag bara på plats i B-lunda mån och ons eftermiddag (tis och tors förmiddag sedan stjhov).

2009-11-30 @ 20:41:40
URL: http://www.bavik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0