Va?

Hm min fantasi för rubriker är så himla bra xD
Nej men allvarligt så kom jag inte på någon vettig rubrik så det fick bli: Va?

Nu kom jag åt någon knapp på mitt tangentbord så hela allt blev typ inzomat xD
de va skoj^^ 

Idag blir en sån här vara-hemma-och-bara-dega-dag det är mkt skönt att ha det ibland.

Jag vet att jag inte alltid är en superbra vän men jag försöker i alla fall. Det känns ibland som jag stöter bort mina "gamla" vänner. Jag hatar mig själv för det och tycker att det är jobibgt. Men den här texten ska jag i alla fall skriva för Magnus<3

Jag vet att ditt liv inte är lätt och att allt verkar vara i botten just nu för dig, men jag kommer alltid att finnas här för dig och stötta dig när du än behöver!<33 jag älskar dig och kommer alltid att göra det, men vad du än gör: försvinn inte!!
Du betyer så oerhört mycket att jag inte ens kan beskriva det med ord!<33
du är en toppen vän!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0