God morgon alla

Gud vad irriterande det är när väckarklockan inte ringer fast man ställt den.... Suck, skulle gå upp innan 8 så jag någon minut innnan min klocka slog 8 kunde ringa vårdcentralen så jag kunde få en bra tid idag, men nej då, 10 över 8 väcker sonen mig av att ligga och knorra, gud vad irriterad jag blev. Bara att ringa då, men nu kommer de ringa upp mig 20 över 9, känns dock lite segt. Försökte även väcka min son, men när han inte vill vakna är det som att försöka väcka en sten. Så bar ner honom till vagnen och nu ligger han där och kanske håller på att vakna :)
Glöm inte att ställa era frågor i min frågestund :) Ha en bra dag
<3

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Han är ju så fin! <3

2012-01-09 @ 14:19:48
URL: http://MrOskarofsweden.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0