Trivas

Hur kan det vara så skumt. Man trivs som fisken i vattnet på ett ställe men man trivs inte alls på ett annat. Det känns så konstigt, när de ändå är närliggande och egentligen är samma sak. Skumt! jag hade tänkt skriva något långt, smart och fantasifullt men nu är allt som bortblåst ur mitt huvud. Skyller på att jag gick upp 6 andra dagen i rad och att jag inte sov någon middag idag, och juste ännu viktigare jag är HUNGRIG! Så kanske kommer det något kreativt och vettigt imorgon, det var min plan i alla fall. Känner mig ganska kreativ nämligen ;) Snart äre mat, hoppas sonen fortsätter sova fram till efter maten. :)

Du växer, kanske mår du bra

Men varför?

Finns det egentligen någon mening

Att födas till denna missanpassade värld

Gör jag verkligen rätt?

Det är inte mig själv jag tvivlar på,

Utan världen vi lever i

Jag kommer att älska dig över allt annat

Du kommer att vara mitt liv

Men är världen verkligen redo?

Är jag?

Av mig, skriven när sonen låg i magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0