sliten

känner mig ganska så sliten faktiskt. Idag kommer morbror och hans tjej på middag, sen så blire att ta det lugnt faktiskt. Imorse tyckte min gosse det var dags att gå upp kl 7.15, men jag gav honom käk och sen vare okej, han somnade om <3 duktig bebis, mamma fick sova till 8.45 ;) Det var skönt minsann :P Men jag hade nog kunnat sova mer. Min lilla gosse har börjat med otyget att käka massa gånger på natten, han sov längre perioder förut. Så nu kommer mamma bli knäckt för det är dags att bli lite sträng. Inte en chans att han kan vara hungrig etfer ca 1.5 timmar på natten, när han kan hålla sig 3 timmar på dagen. Så det blir inatt att ge honom flaska när han vaknar första gången för då vet jag hur mycket han fått i sig och sen ska det minsann kunna gå i alla fall 4 eller 5 timmar ;) Dumma söta unge som vill somna till tutten hela tiden, nappen duger inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0