otroligt

Här skriver jag ett litet inlägg om amning och sen får man massa tips o grejs, känns bra! Dock var det egentligen inte riktigt så att jag tycker det är ett superproblem kanske, känns bara lite sorgligt. Jag har till och med gjort ett val att ge flaskan på natten för då sover han bättre, vaknar endast en gång i stället för typ 3 gånger. Det är ju ett val jag har gjort, för att jag ska slippa vakna så många gånger och för att min son ska sova bättre. Så en del av flaskmatningen har ju jag sett till att den blivit. Sen har min son lite krånglig mage och ersättningen med lemolac gör underverk för hans mage, så jag känner att samtidigt som jag vill amma så vill jag ju att han ska må så bra som möjligt och om lemolacet hjälper honom så vill ju jag att han ska få i sig det. Tack alla för alla fina tips :) <3
pluttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0