BVC

Idag typ strax åker vi till BVC! Min plutt har en inflammation i stortån, vid nageln, typ nageltrång av någe slag sådär, så det ville de titta på. Var de tvugna att vilja göra detta så fasansfullt tidigt?! Helt galet trött, och min son har precis somnat för att bli väckt igen om typ en kvart för att få på sig sin overall och sen gå ner till bilen! JOBBIGT! Men jag vill ju i och för sig att de kollar hans tå, för vill inte att han ska få en infektion inte, då blir det ju inte bra, så är alltid bra att kolla upp sådant! ;)
på tal om ingenting så saknar jag mitt långa hår! och det var ganska snyggt som svart med ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det var fint :) Såg att det gick bra på BVC, toppen! Lycka till med din alldeles fantastiska son.

2011-09-12 @ 13:24:37
URL: http://skrivnaord.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du var riktigt snygg i svart hår! :)

2011-09-13 @ 16:02:01
URL: http://stylebythreeshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0