24:e oktober

idag har jag bestämt mig, minst 10 min på cykeln varje dag, till att börja med! känner mig grymt taggad nu! Jag måste verkligen göra något åt min hälsa! Så är det bara. Så nu är det slut på godis och tjaffs, nu ska det brännas fett ;) 1 kg i veckan borde ju inte vara omöjligt, iaf inte ibörjan :P Måste få upp flåset och ner vikten, och det ska göras nu! Jag menar, nu när jag är hemma och inte träffar så mycket folk hela tiden gör det kanske inte så mycket, men om jag tänker så då kommer jag vara rund som en köttbulle sen när jag har varit mammaledig och ska börja skolan igen. Så nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Way to go Ronja! :D

2011-10-25 @ 08:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0