under min näsan

har det flyttat in en massa herpesblåsor, jädra förkylning som släpa med sig det... hade jag faktiskt kunnat klara mig utan helt ärligt. Så nu har jag själv skapat pussförbud på min son så inte han ska få skiten, vet ju faktiskt inte än om han är en smittbärare där virusblåsorna aldrig kommer att blossa upp eller om han fär blåsorna. Har ingen lust att testa faktiskt ;) o juste har gått ner ett kilo till :D utan en massa promenader, höll mig bara ifrån godis ;) så blir samma grej denna vecka så ser vi vad som händer. Jag kan ju faktiskt inte gå ut och gå massor nu när jag är förkyld, så även fast jag skulle vilja så måste jag låta bli för att bli frisk ;) nu ska jag se om det funkar att beställa nappar idag, igår lagga sidan... saknar min finis, idag blir det en hel vecka sedan vi sågs :(
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0