sover

Gossen sover nu sen halv 9. Hoppas han sover bättre ikväll än igår xD Då somna han vid halv nio men sen vid halv 10 vare bara att vänta på att mamma skulle gå och sova så han oxå kunde sova. Dessa vanor ska det bli annorlunda med nu. Från och med igår så äre faktiskt så att han ska somna någon gång mellan 8 och 9 på kvällen.
-
Hemma från finaste och hans familj, mycket trevlig eftermiddag blev det och Hugo trivdes med all uppmärksamhet ;) Juste min nya fina kamera kom idag, så tänkte bjuda på några blider, dagen till äre :)
<3
<3
ja ;)

Kommentarer
Postat av: Chayenne - Mamma till Freja

Gissade du rätt på bloggen? Kika in om har vunnit en länk på mig blogg

http://sense.webblogg.se/2011/november/ni-som-gissade-ratt.html

Kramar!

2011-11-22 @ 21:53:49
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Och vi gillar att ha er här!

Apropå vikt och nedgång av densamma: Tänk måttfull! Liksom jorå, jag kan ta mat, all mat, men inte så mycket, och godis går bra, men inte så mycket. Så tänker jag och det går finfint! ;)

2011-11-24 @ 19:37:21
Postat av: Anonym

är oskar hugos pappa ? :)

2011-11-24 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0