promenad

Känner mig riktigt duktig, detta är 4:e dagen i rad som jag är ute och går :D Grymt bra gjort av mig själv måste jag säga. Och sonen sov hela tiden, han vaknade precis när vi kom in. TUR! Var ute nästan en timme. Så duktig jag har blivit. Imorgon blir det däremot paus, enbart för att jag ska göra nationella provet uppsatsskrivning på svenska. Har nema lust med det men ja jag inget val heller. Nu ska jag nog ta o duscha medan sonen fortfarande är glad ;) Hejsvejs
hunden vet oxå hur man använder napp xD (Hugos gamla napp, jag låter inte hunden ta hugos napp som han använder)

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötaste hund! Mopsar vet också hur man använder nappen ;)



Förresten verkar du vara en fantsastisk ung mamma!



Kram

2011-11-18 @ 14:13:05
URL: http://lindaeklund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0