lite straffad kanske?

Sonen höll på o jävlas en massa i natt. Först tog det jättelång tid innan han somnade, sen vaknade han 4 eller 5 gånger och skrek. Egentligen var han knappt vaken. Han låg och blunadade och skrek, inte jättehögt men åndå skrik. Det tog ett tag innan jag lyckades få honom att somna om och så mycket som han har ätit i natt var det länge sen han gjorde. Vi får hoppas att det var en engångsföretelse för att jag var borta igår, så han inte gör detta till en vana....
-
Idag så blir det promenad med bebis igen, ganska skönt med en paus på en dag ;) Sen kommer kusin hit idag med och ja juste jag måste städa mitt rum lite. Kanske det blir så att kusin får passa hugo medan mamma städar lite ;) Känner mig nu ganska så duktig över ett ganska välfyllt inlägg, alltså inte bara 2 rader;) Jag förstår faktiskt inte dem som skriver hur långa inlägg som helst, hur kommer man på allting?
mina finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0