Duktig!

Jag känner mig fett duktig, det är tredje dagen i rad nu som jag har varit ute och gått. Okej igår var jag mest duktig för då gick jag drygt 6 km, Weii! Idag gick jag väl typ halva kan jag tro. Det är ritkigt skönt att vara ute och gå faktiskt, i alla fall med barnvagn. Att bara gå är faktiskt himla trist men går man där och puttar på en barnvagn känns det himla mycket bättre. Nu sitter jag och saknar bästaste i massor. Vill träffa nu! <3 Men helgen är vår, eller ja iaf efter plutt somnat xD Nu ska jag gå och ta hand om min bebis och sen vet jag inte, borde städa lite men blir lite svårt så vi får se, annars får jag städa när pappa är hemkommen. Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0