undrar

Nu börjar jag faktiskt undra, och fundera över när bebis tänker komma ut, och om det kommer att gå bra. Inte så att jag är nervös eller sådant, mer nyfiken liksom. Jag vill ha min lilla bebis nu och dagarna kryper närmare inpå, men tänk om jag går över två veckor? Det orkar jag seriöst inte faktiskt. Men okej, nog funderat om det. Idag är det praktik, jag som trodde på en sovmorgon men så skulle mamma jobba i alla fall så kommer vara där kl 8. Okej om jag hade fått min sovmorgon hade jag sovit i öh, typ en halvtimme längre, så det kanske inte är jättemycket att hänga i julgranen inte. Så nu hinner jag inte skriva mer, vill tillbaka till min säng men ska motstå denna frestelse ;) Ha det bra
<--Gemma & Hugo-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0