Ingen räkmacka

nehe det blir inte räkmackor till middag idag... men bakpotatis med röra är ju oxå gott så ;) så jag får ju i alla fall räkor haha ;)
Idag är det exakt 3 månader till bf. Men helt ärligt hoppas jag att bebis vill dyka upp lite tidigare, typ två, tre veckor tidigare. Tre veckor låter bra. Så jag hoppas att bebis är redo i mitten av maj istället för 5 juni eller senare. Fast å andra sidan ska man ju alltid räkna med + eller - två veckor från bf ;) så från och med så från och med 22:a maj till 19:e juni är det helt "normalt" för bebis att dyka upp ;) Sweet! <3 det är snart. Tre månader kommer att gå fort. Lite läskigt är det ju med. En bebis, shit! Men det kommer gå bra, jag oroar mig helt ärligt inte för något just nu. Allt känns bara bra. Allt kommer att gå bra. <3
glöm inte inlägget om micahs här

Kommentarer
Postat av: tusse

Var gärna med i dagens blogg hos mig :)

2011-03-05 @ 19:46:00
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0