Midsommar

Idag är det midsommarafton och första gången den firas tillsammans med Hugo <3 Lilla plutten sitter i bärselen på mig och sover, jag vågar inte lägga ner honom för han skrek så mycket förut och blev lugn när jag höll honom. Dock är det lite jobbigt, jag hade tänkt duscha men får vänta till resten av min familj kommer hem efter att ha handlat.

Fick en fråga vad min bebis skulle ha hetat om det blivit en tjej, om det blivit en tjej skulle hon troligtvis ha hetat Lilja, men sen vet man ju aldrig ;)

Vet ni, jag har fortfarande ont i huvudet.... Det är jobbigt! Jag tycker det är väldigt otrevligt att ha ont i huvudet.... Glad midsommar på er allihopa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0