Tisdag

Duktiga jag har gått upp ännu en dag ;) Och ännu en dag får mig att tänka på tomas di levas låt "ännu en dag jag vaknar upp igen naken vid min tv som isar jorden. Som i en film visst är det skönt att ha det så? För man vet ju vad som pågår men inte hur det slutar aha. Vem ska jag tro på tro på tro på när, tro på när allt är så här och ingenting vi nånsin med nåt menar" Dagens koppling xD

Mitt mål på min blogg är att lägga upp minst 3 inlägg per dag i typ en månad eller så (eller egentligen alltid men mindre mål är bra att ha) Och 1 av de tre ska faktiskt vara vettiga! Shit vilken press det blev nu, jag skriver sällan vettiga saker xD Men ska försöka ha det bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0