Sitter på tåget på väg hem nu. Eller okej ...

Sitter på tåget på väg hem nu. Eller okej lögn, är på väg till Gnesta o där ska jag sitta av tiden till det är dags att åka till bob. i Gnesta ska jag kolla lite på bokhandeln o sen ska jag nog fika :p kanske springer på någon bekant eller något :) vet ni en sak som jag vill försöka göra men som jag sällan gör? Det är att skriva en vacker text på min blogg om någon händelse under dagen. Men det är som att adjektiven inte är min vän och den rätta känslan aldrig infinner sig. Någon dag ska den där riktigt lyckade texten finnas på min blogg och då har jag uppnått ett mål och tänker känna mig nöjd! det är sällan jag är nöjd med saker jag gör och när det handlar om att skriva är jag väldigt kritiskt, det ska inte vara bra, det ska vara bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0