P!nk

http://www.youtube.com/watch?v=NqaEZppItvk
Alla borde se den!
Det är p!nks nya låt F**kin' perfect.

Jag tycker att låten är grymt bra men hemsk. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag gillar den. Låten är bra och hemsk men slutet är jag vet inte, typ bra?
Kolla in den och säg sen gärna vad ni tycker.

Jag kunde se mig själv lite i videon, jag tror att alla kan göra det egentligen. Vem har inte försökt passa in, tyckt att allt gått åt helvete? Den som säger att den inte känner igen sig ens lite tror jag faktiskt inte på. Så är det, helt ärligt jag tror de människorna ljuger. Kanske för att verka "perfekta" kanske för att de inte vågat erkänna för sig själva än hur det faktiskt är.

Tänk på det i alla fall, lyssna, titta och tänk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0