nya kläder

Så nu är kläder beställda ;) Sweet! Nu ska det bara införskaffas byxor och underkläder så klarar jag nog hela graviditeten. Men jag har sett fram emot att köpa mammakläder så kommer nog att köpa massa i alla fall ;) Haha, men pengarna måste ju gå till bebisen oxå, nästa helg kanske jag ska åka och kolla på en barnvagn :) Så nu känns allt som det kommer funka. Måste ju spara massa pengar med så att jag har råd att köpa säng och skötbord och sådant. Men å andra sidan kan man ju alltid kolla blocket och sådant så kan man ju få bra begagnade grejer till bra pris. Det behöver inte vara snordyrt alltihop :)

Nu ska jag sova. God natt

Kommentarer
Postat av: Julia

Skötbord och sånt kan du kolla efter på Ikea, tror de kan ha ganska billigt!

2011-01-31 @ 19:55:58
Postat av: Mimmi - mamma till Liam

Lite goda råd bara, köp inget skötbord. Sen när bebisen kommer byter man ändå blöja där man är liksom :) sen vänta med att köpa sängen tills bebben är här, vet inte hur du känner men liam sov med mig hela nätterna första 2 månaderna. Köp inte för mycket saker innan, det är sen när bebisen kommit som man verkligen känner vad man saknar liksom:) det misstaget gjorde jag, handlade på mig greker som jag intevens andvänt liksom :) lycka till!:)

2011-02-01 @ 23:42:49
URL: http://jagochmittbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0